donderdag 29 maart 2012

Helemaal naakt, vol zwanger...en op de cover

Jessica Simpson staat helemaal naakt en vollop zwanger op de Elle cover van april. Ik vind het fantastisch. Als ik zover ben, zou ik ook heel graag zo'n mooie foto laten maken. Uiteraard met de bijbehorende photoshop-trucjes. De straie en putjes mogen ze wegvegen.
Jessica Simpson

























Jessica is niet de eerste die naakt en zwanger op een cover poseert. Vele beroemde dames gingen haar voor. Ik ben helemaal geïnspireerd voor de foto’s die ik van mezelf wil laten maken. Stoer met een leren jasje of super sexy met grote juwelen of hakken. De favoriete pose van de zijkant met de armen over de borsten, ga ik zeker ook proberen.

Christina Aguilera

















Britney Spears



Britney Spears
























Claudia Schiffer
























Demi Moore
























Eva Herzigova

Geen opmerkingen:

Een reactie posten